Pryama DiyaТеорія та історіяРухФотогалереяБібліотекаСамоосвітні проектиПравові аспектиПосиланняПошукГазетаКонтактиПриєднатись до насПоділитись проблемою
ГоловнаПодії та коментаріПро насНовини
АнонсиКреатив

Бібліотека

RSSTwitterFacebook pageUA | RU | EN
Виклав ( 2012-08-29 17:28:57 )


Розміщено на piccy.info

Перед початком нового навчального року ми вирішили порадувати всіх бібліофілів невеличкими оновленнями у нашій електронній бібліотеці. Відкрити “новий сезон” вирішили книгою Мішеля Онфре “Трактат атеології”, переклад якої вийшов друком 2010 року, і яка до сьогодні, на жаль, не була доступною в електронній версії. Надалі ми плануємо постійно поповнювати нашу електронну колекцію книг. Сподіваємось, що спільними зусиллями нам вдасться створити велику бібліотеку, що стане в пригоді кожному та кожній, і головне - буде доступною, адже безкоштовною. далі...

коментарі


Виклав ( 2012-08-29 16:43:34 )


Розміщено на piccy.info

Мішель Онфре (нар. 1 січня 1959 р., Кан) — французький вчений, доктор філософії.

Засновник Народного університету Кана, автор оригінальної філософської ідеї сучасного гедонізму. Його лекції з історії філософії регулярно поширюються як подкаст на французькому радіоканалі France Culture.

Світогляд М. Онфре заснований на античних ідеях філософії епікурейства і гедонізму, яким він, шляхом створення певних логічних зв'язків, знаходить застосування і в наші дні. Виходячи з цього, М. Онфре критикує сучасну раціональну і трансцендентальну філософію, а також релігії, особливо монотеїстичні, оголошуючи себе атеїстом. М. Онфре припускає, що віра в бога не тільки марна, а навіть шкідлива і небезпечна. Замість неї він пропонує сучасному людству свою філософію гедонізму. далі...

коментарі




Виклав ( 2010-03-25 12:28:28 )

Суспільство спектаклю (фр. La Société du spectacle) - книга, написана філософом Гі Дебором у 1967 році. Праця присвячена аналізу сучасного суспільства з неомарксистських позицій. Цей твір вважається однією з найпотужніших віх у розвитку теорії відчуження. Ставши культовою серед академічних філософів і культурологів, водночас книга дала нове осмислення дійсності для цілого покоління нового лівого руху.

Сутність сучасного стану речей Гі Дебор визначає як втрату безпосередньої суб'єктності: "все, що раніше переживалося безпосередньо, віднині витіснено у виставу". Термін "спектакль" означає "самостійний рух неживого" або "суспільні відносини, опосередковані образами". Важливу роль у становленні суспільства спектаклю зіграли засоби масової інформації - "це нововведення обернулося справжнім Троянським конем", пише Гі Дебор.
далі...

коментарі






This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 Unported License