Семінар з критичної педагогіки та педагогіки пригнічених

OMMdfs8t8nI

Освіта, позбавлена будь-яких ієрархій, бар’єрів і примусу. Заняття, які не втискають у голову непотрібну інформацію, а вчать критично мислити і самому шукати знання. Школа, в яку учні ідуть з радістю та інтересом.
Що це? Мрія – чи реальність, утопія – чи дієва схема. Саме про це 23 квітня говорили учасники семінару з критичної педагогіки, організованого активістами «Прямої Дії». Ознайомилися як з теоретичними напрацюваннями класиків педагогіки пригнічених та критичної педагогіки, так і з практичними втіленнями їх ідей у життя.
Після невеликої лекції розпочалася жвава дискусія на тему можливості впровадження принципів вільного здобуття знань у шкільну і вищу освіту України. Було наведено деякі приклади з уже існуючих практик. Чи потрібно змінювати існуючі освітні заклади у сторону більшої поваги до індивідуальності учнів/студентів, чи є нагальна потреба саме у створенні принципово нових платформ для розвитку прогресивних ідей – це питання як і багато інших залишилося відкритим.
Крім зацікавленої молоді на семінарі також були присутні викладачі. Це забезпечило плюралізм точок зору у дискусії та дозволило подивитися на проблему з різних боків. Зокрема обговорювали специфіку викладання у різних галузях наук – гуманітарних, точних та природничих.
Загалом, новий сезон вільних освітніх заходів від «Прямої дії» успішно розпочато. Далі буде ще більше лекцій, семінарів та воркшопів. Більше цікавої інформації та чудових лекторів. Літо близько, а отже саме час займатися саморозвитком. Приходьте, слухайте та висловлюйте свої ідеї. Будемо раді бачити вас 21 травня на воркшопі «Консенсус».

Аудіозапис семінару