Транспортна реформа у Києві

Але начебто не все так погано. Якщо разові проїзні не дієві, то можна купити інші. Наприклад, на 10 поїздок за 35 грн або 30 поїздок за 103 грн. Тут ми переплачуємо лише 1грн 50коп за одну поїздку (15 грн за 10 поїздок, 43 грн за 30 поїздок і т.д.), але що нам, заможним студенткам та студентам зі стипендією у 730грн? Тільки й думаємо, куди б подіти цю величезну суму.

Також якщо ви плануєте кататися в метро та на супершвидкісних тролейбусах 5 і більше разів на день, ви можете придбати проїзні не на кількість поїздок, а на час. Проїзний на добу коштує 21 грн, на 3 доби – 58 грн, а на 7 діб – 135грн. У вас, до речі, ще не почала боліти голова? Бо мені вже важко зрозуміти, що обрати у такій ситуації. Мабуть, найкращій та найдешевший варіант – це автостоп або подорожі пішки. Може хоч поспілкуюся з цікавими людьми або покращу своє здоров’я замість того, щоб рахувати, скільки поїздок та в якому транспорті я планую у найближчі дні.

Якщо вже все так погано, і ви забули замовити проїзний або загубили його у перших числах місяця, то вам допоможе проїзний на місяць за 280 грн. Я вже потрапляла в такі ситуації, але раніше могла купити таку картку приблизно за 100 грн. Але тепер, окрім метро, до списку можливо використаного транспорту добавилися ще й мої улюблені тролейбуси. І як не доплатити 180грн за таку радість?

До речі, є ще один цікавий нюанс. Існують проїзні на рік, які коштують 2500грн. Вони забезпечують порівняно дешеве користування послугами метро та тролейбусів (208 грн/місяць), але стоп. 2500грн. Що буде, якщо загубити таку дорогоцінну картку або ж якщо її вкрадуть разом з гаманцем, як це, на жаль, іноді буває? Мій нетбук, на якому я, до речі, пишу цю статтю, коштує 2500грн, рік проживання в гуртожитку коштує приблизно стільки же. Я розумію, що наразі мене це не стосується, але одного дня я закінчу університет та не матиму доступу до проїзних за порівняно низькими цінами. Чи зможу я тоді обрати найдешевший вид проїзного, який в кінцевому результаті може виявитися найдорожчим?

Звичайно, для першокурсниць та першокурсників, студентські яких будуть працювати ще й
як проїзні (коли їм їх нарешті видадуть), це не матиме ваги (допоки хтось з них не загубить свій студентський), але що робити нам, 2,3,4,5,6 рокам навчання? Відповідь очевидна – платити більше. Адже й студентські проїзні подорожчають до 100-150 грн.

Головним аргументом влади є те, що нова карткова система наблизить нас до Європи, але чи наблизилась зарплатня до рівня європейської та чи наблизиться якість транспортних засобів після зміни тарифів до неї хоч на крок? Адже зрозуміло, що гроші, сплачені нами, підуть не на ремонтні роботи, а в кишені деяким чиновникам.

Я щиро сподіваюсь, що студентки та студенти не мовчатимуть, як і всі інші люди, яких торкнеться ця можлива зміна у законодавстві, та ми зможемо вплинути на уряд, щоб він відмінив це паскудне рішення. Я й сама приєднаюсь до протесту. Сподіваюсь, що приєднаєтесь і ви.

Даша

http://www.facebook.com/groups/metro2grn/

http://vk.com/metro2grn

Схожі статті

Напишіть відгук