Pryama DiyaТеорія та історіяРухФотогалереяБібліотекаСамоосвітні проектиПравові аспектиПосиланняПошукГазетаКонтактиПриєднатись до насПоділитись проблемою
ГоловнаПодії та коментаріПро насНовини
АнонсиКреатив

Публікації

RSSTwitterFacebook pageUA | RU | EN

17 березня. Харків. Дискусія «Вільна освіта»

Виклав ( 2012-03-15 14:36:10 )

Piccy.info - Free Image Hosting

Харківська незалежна студентська профспілка «Пряма дія»

17 березня (субота), 16.00
СК «Вірта», вул. Бакуліна, 13а, (ст. м.«Наукова»)

Вхід вільний!

Зустріч Вконтакті >>>


Глобальний неолібералізм має власні плани щодо освіти. Ці наміри ми мали змогу оцінити під час останньої спроби урядовців прийняти новий закон «Про вищу освіту». Приватизація та комерціалізація освіти, звуження соціальних гарантій, розширення повноважень влади в академічному просторі, реставрація корупційної практики при вступі до ВНЗ, поповнення каталогу підстав відрахування – все покликано звести нанівець результати боротьби студентів та освітян. Адже, освіта, не підпорядкована меті давати прибуток, що не набула ознак товару, не може гармонійно вписуватись в систему ліберальних цінностей.

Вільна освіта заснована на якісно інших принципах: критичне сприйняття дійсності, здатність ставити під сумнів, надання переваги осмисленню перед запам’ятовуванням, рефлексії думці перед пустим переліком фактів, рівність учителя та учня у прийнятті рішень щодо свого навчання та життя з метою формування самостійності. Така освіта ставить за мету виховання незалежних, повноцінних людей, здатних самостійно вирішувати власні проблеми, не маючих потребу делегувати свою свободу іншим.

Теми доповідей:

• вільна (лібертарна) освіта – теорія та практика;
• причини і наслідки комерціалізації освіти, та способи студентської протидії;
• незалежність, як принцип студентської самоорганізації

Дововідачі:

Федір Устинов - аспірант Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка;
Іван Шматко - аспірант НАН України

Група вконтакті >>>

Контакти: (063) 93-21-221, (063) 41-72-613

Tweet

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 Unported License