Центр дослідження суспільства підготував перелік з майже 20 різних стипендіальних програм для навчання у Польщі. Дедлайни вже не за горами.
Варто зважати на те, що в Україні вища освіта починається від рівня молодшого спеціаліста, відповідника якому в Польщі не існує, адже польська система вищої освіти починається з рівня бакалавра.
Польська вища освіта більше інтегрована у Європейський простір вищої освіти, ніж українська. Членство у ЄС забезпечує польським університетам участь у програмах академічного обміну, таких як Erasmus+. Також існує інтеграція на європейському континенті поза структурами ЄС: CEEPUS, Fundusz Stypendialny i Szkoleniowy. Окрім цього польське законодавство має лояльніші умови визнання закордонних дипломів про вищу освіту чи науковий ступінь. Зокрема, по-перше, якщо йдеться про професорсько-викладацькі посади, то процедура нострифікації не має обов’язкового характеру, по-друге, проходить в самих університетах, по-третє нострифікації не потребують бакалаврські та магістерські дипломи, отримані в університетах країн Європейської асоціації вільної торгівлі чи країн Організації економічного співробітництва та розвитку. Натомість університети обох країн пропонують додатки до дипломів європейського зразка (DIPLOMA SUPPLEMENT).
Між Україною та Польщею підписана Угода про академічне взаємовизнання документів про освіту та рівноцінність ступенів (Варшаві, 2005). Таким чином польські документи про наявність середньої освіти, рівнів вищої освіти, а також наукових ступенів дають можливість на продовження навчання в Україні, та відповідно такі документи, отримані в Україні, гарантують цю можливість в Польщі. Однак дія угоди не поширюється на певні професійні права, зокрема на доплати за наукові ступені чи за вчене звання. Таким чином польський доктор не зможе отримувати доплату за свій ступінь в українському університеті, допоки не пройде процедуру нострифікації в спеціальному підрозділі Міністерства освіти та науки України. І навпаки – фахівець з українським науковим ступенем лише після нострифікації у відповідному підрозділі польського університету набуває права на доплати за науковий ступінь. Водночас за польським законодавством особа, що отримала вчене звання чи науковий ступінь за кордоном, може бути прийнята на професорсько-викладацьку посаду у польському університеті без нострифікації. Також для роботи в польському виші іноземцям не потрібно отримувати дозволу на роботу на території Польщі.
далі...
Незалежна студпрофспілка "Пряма дія", самоосвітній проект "Вільна школа" запрошують на заняття, присвячене аналізу останніх подій у Туреччині.
Які справжні причини бунтів, як довго вони визрівали? Хто розпочав виступи і які групи беруть у них участь? Яка організаційна структура протестного руху? Які основні вимоги та програма протестувальників, якою вони бачать альтернативу нео-ліберальній/консервативній політиці Ердогана? Чим це все може закінчитися?
На ці питання спробує відповісти журналістка Наталія Гуменюк, яка нещодавно повернулася зі Стамбулу.
Зустріч відбудеться у Мистецькій платформі (вул. Грушевського, 4Б) 13.06.13 о 19:00, вхід вільний.
розміщено на piccy.info
Після сесії - коли студенти стикнулися зі всією холодністю освітньої системи, такою, яка вона є без зайвих прикрас і шат - в них завжди купу вражень. Свої, приправлені критичним досвідом, я виклав тут в цій статті. далі...
розміщено на siteplus.ru
Салман Хан - первый в истории учитель-суперзвезда
История самого масштабного обучающего проекта нашего времени — Академии Хана.
далі...
Онлайн-курси містять в собі дещо більше, ніж нову, більш ефективну технологію втовкмачення тих самих знань у наші голови. Спільною рисою наведених в першій частині цієї статті освітніх проектів є те, що вони переважно волонтерські. Видно, що автори відео чи засновники сайтів спробували зробити щось незвичне, отримали спалах реакцій світової спільноти – і стали викладатися на повну, розуміючи, що вони роблять щось таке, що породжує нескінченну вдячність суспільства в довгостроковій перспективі (адже лекції, наприклад, з математики застаріють ще дуже не скоро). Вони не стали робити свої проекти платними, бо поклалися на взаємодопомогу і глобальну солідарність слухачів. Вони не могли повірити, що люди, які в коментарях на ютубі пишуть: «Я вперше розв’язав дифрівняння і при цьому усміхнувся», або: «У мене рак, але я не шкодую, бо я завжди хотіла вивчити матаналіз і тепер вивчу», – не скинуться по десять гривень, якщо розробникам курсів не буди на що жити і записувати відео, або не вийдуть на акцію протесту, якщо їх пресуватимуть на роботі, в університеті або на державному рівні.
далі...
розміщено на piccy.info
Уяви, що ти отримав надприродні здібності: спиняти викладача під час лекції, щоб поговорити із сусідом чи сусідкою, сходити кудись у своїх справах або просто відпочити; змушувати викладача повторювати те саме скільки завгодно разів, о будь-якій годині дня і ночі; сидіти перед викладачем в довільній позі і зовнішньому вигляді, не виявляючи ніякої поваги до його авторитету, і при цьому нітрохи його не турбувати — він тебе взагалі не помічатиме! Всі ці можливості ти отримаєш, якщо слухатимеш лекції не вживу, а у відеозаписі. далі...
розміщено на piccy.info
Постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2012 року було, серед іншого, змінено порядок індексації студентських стипендій так, аби студенти почали отримувати менше. Потім базовий рівень стипендії було підвищено на 6 грн. (відносно суми проіндексованої за старою схемою стипендії, яку отримували раніше студенти). За цими маніпуляціями ховається зниження стипендії усім студентам, що почнуть отримувати її пізніше, ніж у вересні 2012 року.
Для того, щоб розібратися у механізмі, за допомогою якого стипендію було знижено, доведеться зробити невеличкий теоретичний відступ. далі...
Що таке історія? Невже те, що викладається в школі? На цьому курсі ви переконаєтесь, що ні!
Якою буває історія?
Історія професійна, історія дидактична, як історія сприймається суспільством.
Цікаві історичні моменти, проблеми актуальні давно і зараз, історія і сучасність. далі...
Що ви знаєто про сучасне мистецтво? Поспілкуємось на такі теми: далі...
Центр візуальної культури НаУКМА, вул. Сковороди, 2, Староакадемічний корпус, 1 поверх; 1 корпус, аудиторії 333 та 318
27 березня, вівторок (1 корпус, аудиторія 333)
17:00. Майкл Буравой (Університет Каліфорнії, Берклі, президент Міжнародної соціологічної асоціації). Бурдьє і Грамші про клас: два різні шляхи від Маркса.
18:00. Дон Калб (Центрально-європейський університет, Будапешт). Клас і неоліберальна дискусія. далі...